SEUP İLE GÖRÜKLE MTAL GIDA ATÖLYELERİ YENİLENDİ
214
11:22
07.06.2022

Açılışa katılan İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Mustafa Muharrem TÜFEKCİ, okul öğrencileri ile birlikte atölye alanlarının açılışını gerçekleştirdi. Daha sonra törende bulunan İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Murat TAŞDELEN, Şube Müdürümüz Mehmet ORHAN, BTSO Yönetim kurulu üyeleri, RUMELİSİAD başkan ve üyeleri ve 4. Bölge Okul müdürleri ile birlikte atölyeler gezildi.

SEUP Kapsamında Okulun Tüm Atölyeleri Yenilenmiş Oldu

Geçici koruma altındaki Suriyelilerin ve Türk ev sahibi toplulukların sosyal ve ekonomik uyumunu, istihdam edilebilirliklerini ve yeterliliklerini iyileştirerek mesleki eğitime teşvik edilmesinin amaçlandığı, AB'nin Türkiye'deki Mülteciler İçin Maddi Yardım Programı (FRIT) kapsamında KfW tarafından yönetilen ve Millî Eğitim Bakanlığı Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğünce koordine edilen Mesleki Eğitim Yoluyla Sosyal ve Ekonomik Uyum Projesi kapsamında Bursa'da bulunan 7 pilot okul arasında yer alan Görükle Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nin proje kapsamında gıda teknolojisi alanları yenilendi. Proje kapsamında daha önce okulun çocuk gelişimi alanı uygulama sınıfı, ve güzellik saç bakım alanı yenilendi.

AB'nin Türkiye'deki Mülteciler İçin Maddi Yardım Programı (FRIT) kapsamında Alman Kalkınma Bankası (KfW) aracılığıyla destelenen proje ile atölyeler, fizikî ortamlarıyla birlikte makine/teçhizat bakımından da bakımından da en son teknoloji makine, ekipman ve eğitim kitleri ile donatılıyor.

Öğrencilere Doğrudan Destek Ve Atölye Yenileme Çalışmaları

Proje ile; geçici koruma altındaki Suriyeli ve ihtiyaç sahibi Türk öğrencilerin servis, öğlen yemeği, kıyafet, çanta, kırtasiye, uzaktan eğitime erişim araçları gibi ihtiyaçları karşılanıyor.

Sosyal Uyum Etkinlikleri

Ayrıca, proje kapsamında okullarda öğrencilerin bir arada eğlenerek öğrendikleri ve iş birliğiyle ortak çalışma becerilerini geliştirdikleri, spordan kültür-sanata günlük yaşamın tamamını kapsayan sosyal uyum etkinlikleri yürütülüyor.

06-06-202206-06-202206-06-202206-06-202206-06-202206-06-202206-06-202206-06-202206-06-202206-06-202206-06-202206-06-202206-06-202206-06-202206-06-202206-06-202206-06-2022

 

Yayın Tarihi: 07.06.2022